Subject: RE: Lennupiiranguala Vormsi
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: "'Andres Mumma'" <[email-masked]>
Cc: "Janar Aleksandrov" <[email-masked]>,Mait Rõõmus <[email-masked]>, <[email-masked]>,Kärdla ATS <[email-masked]>,Eve Härm <[email-masked]>
Date: Tue, 27 Aug 2024 16:14:13 +0300

Tere

Anname teada, et vastavalt Teie taotlusele on välja antud järgmised
NOTAMid:

A2186/24
(A2186/24 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/AW/000/034/5859N02311E010 A)EEKA
B)2408300700 C)2408311500 D)30 0700-1400, 31 0800-1500 E)TEMPO RESTRICTED
AREA EER2449 ESTABLISHED DUE TO UNMANNED AIRCRAFT ACTIVITY WI: 590558N
0225838E - 590558N 0231341E - 585154N 0232243E - 585203N 0225922E -
590558N 0225838E. PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM
TEL +372 501 0296. F)SFC G)3300FT AGL)

A2185/24
(A2185/24 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/W/000/025/5859N02325E010 A)EETT
B)2408300700 C)2408311500 D)30 0700-1400, 31 0800-1500 E)TEMPO RESTRICTED
AREA EER2467UAS ESTABLISHED DUE TO UNMANNED AIRCRAFT ACTIVITY WI: 590558N
0231341E - 590556N 0233500E - 585149N 0233431E - 585154N 0232243E -
590558N 0231341E. PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM
TEL +372 501 0296. F)SFC G)2500FT AGL)

Piirangualade aktiveerimise aeg on  30.08.2024 kell 1100-1700 LMT ja
31.08.2024 kell 1100-1800 LMT, millest telefonis jutt oli.

Juhin veel kord tähelepanu, et ajutine piiranguala kehtestatakse NOTAM-iga
ning NOTAM peab olema avaldatud vähemalt 7 päeva enne piirangu kehtima
hakkamist.

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: Andres Mumma <[email-masked]>
Sent: Monday, August 26, 2024 1:30 PM
To: Diana Krotova <[email-masked]>; info transpordiamet
<[email-masked]>
Cc: Janar Aleksandrov <[email-masked]>
Subject: Re: Lennupiiranguala Vormsi

Tere,

Vabandust, taotlusele läksid valed kuupäevad! Õiged kuupäevad on 30.08
kell 1100-1800 ja 31.08 kell 1000-1800.

Lugupidamisega

Andres Mumma

Tel: 5010296

Sent from Outlook for iOS <https://aka.ms/o0ukef>

  _____

From: Andres Mumma
Sent: Monday, August 26, 2024 12:39:06 PM
To: Diana Krotova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Transpordiamet
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Janar Aleksandrov <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Lennupiiranguala Vormsi

Tere,

Palun võimaluse korral kehtestada lennupiiranguala Vormsis Keskkonnaameti
tellimuslendude teostamiseks. Keskkonnaameti kooskõlastus olemas Janar
Aleksandrovi isikus.

Lugupidamisega

Andres Mumma

Tel: 5010296